Wij gebruiken cookies om er voor te zorgen dat wij u de beste gebruikerservaring kunnen bieden op deze website. Als u verdergaat zonder uw instellingen te wijzigingen, gaan wij ervan uit dat u akkoord gaat met het ontvangen van alle cookies op de Buckaroo website. Als u dat wenst, kan u uw cookie instellingen op elk moment wijzigen. Meer informatie
Dit bericht niet meer tonen

Payment Plaza

Plaza login.png
Buckaroo heeft een compleet vernieuwde Payment Plaza geïntroduceerd.

Met dit overzicht geven we graag toelichting op de nieuwe functionaliteit.
Ga direct naar de meest gestelde vragen of de instructie fimpjes.

Eigenschappen

Naast het nieuwe responsive design bevat de Payment Plaza:

Uitleg NIEUWE Plaza.png

Instructie filmpjes

Transacties.PNG       Transactie rapport.PNG

Refund.PNG        Payment Plaza.PNG

Bestand opladen.PNG

Meest gestelde vragen Payment Plaza

Vraag Antwoord
Waar vind ik in de nieuwe Plaza de contactgegevens van Buckaroo? De contactgegevens van Buckaroo vindt u rechts bovenin onder uw gebruikersnaam via contact.
Moet ik wat doen voor de migratie? U hoeft niets te doen. Alle data en instellingen zijn overgezet. U kunt direct inloggen met uw huidige inloggegevens via https://plaza.buckaroo.nl
Waarom een nieuwe Payment Plaza? De (online) betaalmarkt is sterk in ontwikkeling. Naast het afhandelen van het betalingsverkeer willen wij meer aanvullende diensten aanbieden. Denk hierbij aan debiteurenbeheer, abonnementsdiensten, digitaal incassomachtigen en voucher- en walletoplossingen. De ontwikkelingen binnen het (online) betalingsverkeer vragen om een flexibel, uitgebreid en gebruiksvriendelijk nieuw systeem
Wat is er anders? Naast het nieuwe responsive design bevat de Payment Plaza:
  • een verbeterde navigatie structuur
  • een management dashboard met de belangrijkste KPI’s en trends
  • de vernieuwde Credit Management oplossing
  • de voucher- en wallet oplossing
  • de opzet voor het eenvoudig verwerken en tonen van transacties in andere Valuta
  • Eenvoudig beheren van betaalopdrachten (alleen in gebruik met de juiste rechten)
  • Uitgebreide rapportages met een nieuwe filteroplossing
Ik zie de CallCenter oplossing niet meer terug? Het call center is niet meer zichtbaar in het menu. Een PayPerEmail kunt u in de nieuwe omgeving via transacties middels de actie button aanmaken. Hier kunt u kiezen voor ‘Nieuwe betaling’ of ‘Express PayPerEmail’
Moet ik mijn e-mail templates voor de PayPerEmail oplossing aanpassen? U hoeft uw mail templates niet aan te passen. De templates die u heeft ingesteld in uw oude omgeving zijn ook in de nieuwe omgeving beschikbaar.
Moet ik mijn e-mail templates voor de Credit Management oplossing aanpassen? U hoeft uw mail templates niet aan te passen voor onze nieuwe Credit Management oplossing. Deze zijn keurig overgezet. Maakt u gebruik van een eerdere versie van de Credit Management oplossing? U kunt deze versie ook gebruiken binnen de nieuwe plaza. Wilt u gebruik maken van onze nieuwe oplossing? In dat geval zult u ook nieuwe templates in moeten stellen.
Waar kan ik de rapportages vinden? Zoals u van ons gewend bent zijn er verschillende rapportage mogelijkheden. Alle rapportages zijn ook in de nieuwe omgeving beschikbaar. De rapportages zijn niet meer gecentraliseerd op één pagina. Zo valt het transactierapport om de transacties en de rekeningafschriften onder financieel.
Hoe kan ik een Pay per E-mail versturen? Voorheen verstuurde u deze via de Call Center oplossing. Het call center is niet meer zichtbaar in het menu. Een PayPerEmail kunt u in de nieuwe omgeving via transacties middels de actie button aanmaken. Hier kunt u kiezen voor ‘Nieuwe betaling’ of ‘Express PayPerEmail’.
Wat zie ik op het Management Dashboard?
  • Omzet tot aan een week terug
  • Transacties tot aan een week terug
  • De meeste relevante nieuws berichten voor. Van updates, markt informatie en berichtgeving over nieuwe functionaliteiten.
Hoe lang is de historische data beschikbaar? 1 jaar
Hoe kan ik een fout/bug melden? In de vernieuwde Plaza kunt u links onderin de button ‘geef je mening’ vinden. Hier kunt u de bug melden.
Wat moet ik doen als ik een vraag heb? In de vernieuwde Plaza kunt u links onderin de button ‘geef je mening’ vinden. Hier kunt u uw vraag betreft de nieuwe Plaza stellen. Wij streven er naar om uw vraag binnen 24 uur te beantwoorden. Wanneer u een andere operationele vraag heeft kunt u ook mailen naar info@buckaroo.nl. Uiteraard zijn wij ook telefonisch bereikbaar via 030 711 5000.
Werkt de Plaza ook op mijn tablet? De nieuwe Plaza werkt volledig op tablets, laptops en desktops.
Hoe kan ik zoeken naar een transactie of factuurnummer? Via het transactieoverzicht (transacties > overzicht) heeft u het real-time inzicht van alle transacties. Rechts ziet u het filter. Hier kunt u op verschillende criteria zoeken waaronder op factuurnummer of kenmerk.
Hoe kan ik van account wisselen bij een “Master” account? Rechts bovenin ziet u uw naam staan. Als u hierop klikt kunt u kiezen voor ‘switch user’
Waar kan ik mijn wachtwoord wijzigen? Rechts bovenin ziet u uw naam staan. Via instellingen kunt u kiezen voor ‘wachtwoord wijzigen’. U ontvangt nadere uitleg via uw e-mail
Waar staan mijn Buckaroo facturen? Een overzicht van de verstuurde Buckaroo facturen is zichtbaar onder ‘Financieel’.
Waarom zie ik de Buckaroo facturen niet? De Buckaroo facturen zijn alleen zichtbaar met "Financiële beheerder" rechten.
Hoe moet ik een bestand aanbieden Ook in de nieuwe Plaza kunt u bestanden aanbieden. Deze functionaliteit kunt u vinden onder ‘Services’. Via ‘acties’ kiest u voor ‘upload new batch’.
Hoe kan ik zien dat een transactie ge-refund is? In het transactiedetailscherm van de originele transactie ziet u bovenin een menu balk. Wanneer in deze menubalk het tabje ‘refund’ zichtbaar is, is er een refund uitgevoerd
Ik kan de overzichten niet printen. Hoe kan dat? Er is geen printversie van de pagina’s in de nieuwe Plaza beschikbaar. U kan het beste het gewenste rapport downloaden via de actie button rechts bovenin. Wanneer u een pagina toch wilt printen waarvan geen download optie beschikbaar is dan raden wij u aan de menu balk in te klappen.
Hoe kan ik een rapportage downloaden? Bij verschillende rapportages ziet u rechts boven in een actie button. Via deze actie button kunt u kiezen voor ‘download’.
Hoe kan ik er voor zorgen dat een medewerker geen inzicht heeft in het Dashboard? Kies "Mijn Buckaroo" in het menu en dan medewerkers. Kies daarna het betreffende gebruikersaccount. Kies dan voor de tab ‘rechten’. De rol ‘View dashboard’ kan dan worden verwijderd. Hierdoor wordt de betreffende gebruiker na het inloggen direct naar het transactie overzicht geleid. Wanneer het dashboard niet verschijnt en dit is juist wél gewenst, kan deze via ‘Rol toevoegen’ en ‘View dashboard’ worden toegevoegd.