Wij gebruiken cookies om er voor te zorgen dat wij u de beste gebruikerservaring kunnen bieden op deze website. Als u verdergaat zonder uw instellingen te wijzigingen, gaan wij ervan uit dat u akkoord gaat met het ontvangen van alle cookies op de Buckaroo website. Als u dat wenst, kan u uw cookie instellingen op elk moment wijzigen. Meer informatie
Dit bericht niet meer tonen
Beste Payment Service Provider van 2014, 2015 én 2016

Buckaroo Best Practices

Best-Practices.gif

In samenwerking met onze merchants en partners bouwen we aan de optimale aansluiting van zowel de frontend als ook de backend systemen aan de Buckaroo omgevingen. Het gebruik van de geboden functionaliteit door Buckaroo en hun toepassing bij de verschillende merchants is per branche verschillend. Onderstaande beschrijvingen geven inzicht in enkele vragen vanuit de verschillende branches die ook voor branche genoten beschikbaar is.

Wat doet Buckaroo voor haar klanten

Er is heel veel mogelijk met de (betaal)modules die Buckaroo heeft ontwikkeld. De ervaringen van enkele klanten zijn uitgeschreven in specifieke klantcases. Deze zijn terug te lezen op de klantcases pagina.

Aanbetaling en restbetaling

Reis.png
Transport.gif

Deze Best Practice is van toepassing op de volgende typen bedrijven:

De aanschaf van een dienst of product bestaat in de bovenstaande gevallen uit twee stappen:

  1. De aanbetaling van een percentage van de hoofdsom of een vast bedrag als reserveringskosten. Wanneer de debiteur dit betaalt, is dat een extra indicatie dat deze de koopovereenkomst ook echt wil aangaan.
  2. De betaling van het restbedrag dat voor de aanschaf van de dienst of product benodigd is, eventueel verhoogd met de kosten voor intussen extra afgenomen diensten.

Informeer mij.png


Retouren en terugbetalingen

Retouren.gif
Terugbetalen.GIF

Deze Best Practice is van toepassing op de volgende typen bedrijven:

De terugbetaling van een dienst of product valt uiteen in twee stappen:

  1. Sla de transactie details op bij het slagen van de transactie.
  2. Gebruik de transactie details om een (gedeeltelijke) refund te doen zonder de (bank)gegevens nodig te hebben van de originele transactie.

Informeer mij.png


Abonnementen en herhalende incasso's

Abonnementen4.png
Proefles.gif

Deze Best Practice is van toepassing op de volgende typen bedrijven:


Informeer mij.png


Online verkopen en fysieke winkels

Online.gif
Offline.gif

Deze Best Practice is van toepassing op de volgende typen bedrijven:

De online en fysieke winkels kunnen éénvoudig en transparant worden ondersteund:

  1. Maak in de presentatie on- en offline geen onderscheid in de manier / plaats van aflevering. Laat de lokale ondernemer voorkomen in de checkout en in de fysieke winkel kan worden verwezen naar de online shop. Buckaroo ondersteunt diverse ondernemers om dit betalingstechnisch zo in te passen dat de financiële managers inzicht blijven houden in de omzetten per eenheid om hiermee de juiste beslissingen te kunnen nemen.
  2. Naast de ondersteuning van alle beschikbare betaalmethoden in de online wereld, behoort ook een pinautomaat tot de mogelijkheden. Daardoor kunnen de fysieke afrekeningen in lokale winkels ook worden ondersteund. Daarmee krijgt de klant ook de gelegenheid om in de fysieke winkel of de Store-in-Store te betalen, terwijl de omzet gegevens ook binnen de Buckaroo Payment Plaza beschikbaar zijn.

Informeer mij.png


Betaalverzoeken en aankondigingen

Online giro.GIF
Factuur.GIF

Deze Best Practice is van toepassing op de volgende typen bedrijven:

De manier waarop betaalverzoeken en aankondigen worden ondersteund:

  1. De layout van de boodschap kan in de merchants look-and-feel worden opgemaakt. Dat is herkenbaarder voor de betalende klant dan algemene templates.
  2. Het versturen van de vooraankondiging is aan de merchant. Iedere frequentie kan worden getriggerd doordat bij elke incasso het verstuurmoment kan worden meegegeven.
  3. Naast het versturen van een factuur met daarop de factuur regels, is het ook mogelijk PDF's mee te sturen als bijlage onder de PayperEmail. Hierdoor is het mogelijk de verwachtingen van merchant en klant zo goed mogelijk op elkaar af te stemmen.

Informeer mij.png




Trefwoorden: pin, automaat, retour, shop in shop