Buckaroo Support

Technical

Data requests

Bulk push: Hiermee is het mogelijk om het laatste pushbericht nogmaals te versturen op een selectie van date requests.

Data request key, Website, Dienst, Actie, Status, Request datum, Status datum.

Onder het kopje “Data requests” zijn alle requests te vinden, die geen financiële gevolgen hebben. Denk hierbij aan e-mandates, het aanmaken/pauzeren/stoppen van facturen en/of subscriptions en het aanmaken van iDEAL QR codes. In dit overzicht wordt de volgende informatie getoond:

  • Datum/Tijd: De datum waarop het request is aagemaakt
  • Website: De website waaronder het request is aangemaakt
  • Dienst: Welke dienst er wordt gebruikt
  • Actie: Welke actie er wordt uitgevoerd
  • Status: Wat de status is van het request

Zodra u op een request klikt, worden de details weergegeven.

Hier wordt een overzicht getoond van de verschillende parameters. Aan de linkerkant is een overzicht te zien van de statushistorie van de transactie. Aan de rechterkant is de dienst te zien, de klant gegevens, en de output parameters van dit request.

 

Log

Hier wordt een overzicht getoond van alle berichten welke betrekking hebben op het data request. Hier wordt de status van de pushberichten getoond.

Berichten

Hier wordt een overzicht getoond van alle berichten tussen de klant en Buckaroo.

Gateway requests

Hier is het verstuurde gateway request terug te zien.

E-mail bounce rapportage

Exporteren: Hiermee is het mogelijk om een overzicht te downloaden van alle mislukte e-mails.

Onder de knop “Filters” is het mogelijk om te filteren op email datum

Hier wordt een overzicht getoond van alle mislukte e-mail berichten. Hier wordt de volgende informatie getoond:

  • Website: De website waaronder de email is verstuurd
  • E-mailadres: Het e-mailadres waar de e-mail naartoe is verstuurd
  • Naam: De naam van de consument (indien beschikbaar)
  • Factuur: Het factuurnummer waarop de e-mail is verstuurd
  • Bounce-datum: De datum dat de e-mail terug kwam als mislukt
  • Reden bounce: De reden die wij terug krijgen van onze mailserver

Via de knop “Verstuur opnieuw” is het mogelijk om de e-mail nogmaals te versturen. Via de knop “Toon transactie” wordt de transactie direct geopend.

Credit Management bounce rapportage

CSV Downloaden: Hiermee is het mogelijk om een overzicht te downloaden naar CSV.

Onder de knop “Filters” is het mogelijk om te zoeken op bounce datum en communicatie methode.

Hier wordt een overzicht getoond van alle mislukte email en SMS berichten onder credit management. De volgende informatie wordt getoond:

  • Bounce-datum: De datum van de bounce
  • Factuurnummer: Het factuurnummer
  • Communicatiemethode: De communicatie methode (e-mail of SMS)
  • Onderwerp: Het onderwerp van het bericht
  • Geaddressseerde: Het adres / telefoonnummer waar het bericht naar verstuurd is
  • Reden bounce: De reden waarom het bericht mislukt is

Zodra u op een request klikt, wordt de factuur geopend.